Obserwatorzy/ Followers

czwartek, 7 czerwca 2012

Nowości! :>>

Pragnę pokazać Wam moje ostatnie zakupy, które były jakieś 2 tygodnie temu, ale nie zdążyłam wstawić i pokazać ich tutaj. Jak tam Wasze wakacyjne plany ?; D

 Okulary- CARRY 9,99zł

Naszyjnik "Sowa"- Bazar 18zł
 Naszyjnik "Pingwin"- CROPP 24,99zł
 Naszyjnik "Kaseta"- CROPP 19,99zł

 Pierścionek "Motyl"- Bazar 10zł


Pierścionek "Zegarek"- Bazar 16zł

I co o nich sądzicie? Niektóre rzeczy kupiłam już znacznie wcześniej, ale zapominałam o zrobieniu zdjęć i dodaniu ich na bloga.

9 komentarzy:

  1. Taki zegarek za 16 zł?! Wow! Tanio!
    To zakupy udane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. łaadne!!
    Zajrzysz do mnie? Jestem nowa proszę :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetna biżuteria <3
    Dzięki za odwiedzenie mojego bloga, dodałam cię do obserwowanych ;>

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. cudna sówka :)

    + zapraszam do komentowania i obserwowania
    http://fashfactory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne.! Właśnie tą samą kasetę miałam sobie kupić , jednak kupiłam okulary;)
    Co do wakacyjnych planów , ostatnie doglądania Londyńskiego planu i powtarzanie języka.;)
    Zapraszam do mnie;*
    http://mylifemydream-glambishion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Sówka fajna ; )
    Zapraszam: http://helele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wakacyjne plany nadal do końca nieustaloneee... Ech.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam jeszcze planów na wakacje, co będzie to będzie ;d
    Pierścionek zegarek cuudo! :)

    OdpowiedzUsuń