Obserwatorzy/ Followers

wtorek, 26 czerwca 2012

Be strong ♥

Także wczoraj byłam na wycieczce w Łańcucie. Pogoda była beznadziejna cały czas padało... I niczego ciekawego tam nie było. Ledwo można było wyciągnąć aparat, bo już był cały mokry.
Mam  kilka zdjęć nie najlepszej jakości. Ubiór też nie powala, ale jak się ubrać na wycieczkę klasową. :D






Bluzka- Cropp
Bluza- no name
Naszyjnik- CARRY
Torebka- CARRY
Baleriny- allegro
Spodnie- Bershka

+Patrzcie jakie stylowe buty trzeba było nałożyć w muzeum! ;) Fajnie się w nich ślizgało ;)
3 dni do wakacji! :)

18 komentarzy:

  1. Matkoo
    Błagam cię nie pisz co z jakiego sklepu bo to bardzo denerwujące

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba o to chodzi na blogu o modzie.

      Usuń
    2. Ja również nie widzę nic złego w pisaniu co jest z jakiego sklepu ,szczególnie w przypadku blogu o modzie jest to jak najbardziej na plus :D

      Usuń
  2. Śliczne zdjęcia i świetny zestaw :)
    a i fajne kapciuszki ;) jak byłam kiedyś w muzeum też musiałam takie wkładać ;)

    Pozdrawiam i zapraszam ;)
    http://molyyyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne spodnie :) i buuuty :D:D

    zapraszam do mnie,((a jeśli lubisz kosmetyki to zapraszam do akcji..jakbyś mogła zarejestrować się na stronę dotyczącą pudełka z ostatnich dwóch postów byłabym wdzięczna )) :)
    http://welcomehome7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. hahahah. buty to będzie hit tego lata! ;) Jak się ubrać na wycieczkę, oczywiście, że wygodnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje za obserwację i komentarz
    Fajny blog
    obs ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się stylizacja :)
    Obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. haha prze stylowe ! :)
    śliczna stylizacja :)
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo można powiedzieć,że prawie moje strony:D

    super stylziacjaaa;)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Łańcut !!! :) Mieszkam niedaleko :)
    bardzo ładnie tam jest
    zapraszam do nas
    obserwujemy??

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze marzyłam o takich butach... ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa stylizacja :)
    nowy post, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny blog : )

    Zapraszam do mnie
    marzeniasawszystkim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń