Obserwatorzy/ Followers

niedziela, 20 maja 2012

Kosmetyki :D

Także już ze mną nieco lepiej. Jutro znowu do szkoły. ;/ Już nie dam rady cały tydzień sprawdziany... Jutro biologia, wtorek polski, środa- sprawdzian z religii (totalna głupota), czwartek z matmy. Jej super. A tak mi się nie chce uczyć, za ładna pogoda jest -,-
A dla was mam trochę kosmetyków, które naprawdę polecam!



Puder w kulkach- AVON 29,99zł

Tusz do rzęs- AVON 19,99zł

Garnier żel- ROSSMANN ok.15zł

Garnier peeling- ROSSMANN ok.15zł

A co tam u Was? ;)

9 komentarzy:

  1. Uwielbiam Tusz z Avonu, właśnie ten, który ty masz :)
    A jeśli chodzi o szkołę, to też mam same sprawdziany. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez mam ten tusz :)
    Mini konkurs piosenka blogowa http://iloveitblog.blogspot.com/ zapraszam ! Zajmie ci to 5 sec !

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam cały tydzień sprawdziany...Jutro historia,wtorek kartkówka polski, środa matma, piątek polak -_-'

    A co do notki to mam pytanie, ten tusz jest dobry bo właśnie jakiegoś szukam a nie mogę się zdecydować...

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie kosmetyki do twarzy z Garniera ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. ugh mam dość tych sprawdzianów! :/
    a tusz fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super notka <3 Informuj mnie o następnych z chęcią będę odwiedzać .

    Ps.

    Serdecznie zapraszam , na drugi (2) rozdział na moim blogu. Bardzo się starałam i myślę , że spodoba Ci się. Zapraszam również do komentowania , bardzo mi na tym zależy ! <33
    http://my-story-mk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. super blog :)

    OdpowiedzUsuń